Frissítve ekkor: 2021.01.31

Ebben a cikkben a Budapest 7E pályánk rövid áttekintéséről olvashattok, a kezdetektől a legfrissebb állapotokig.

A projekt kezdete egészen 2013 decemberéig nyúlik vissza, csapatunk ekkor még kevesebb tagból állt.
A pálya építése az útkereszteződések modellezésével kezdődött, erre az akkoriban legalkalmasabb program a Sketchup volt.


Majd kicsivel ezután 2014 elején a budai oldal építése is elkezdődött, a munkálatok a Bornemissza térrel kezdődtek.


2015-re a pesti oldalról a 7-es vonal az Újpalota, Nyírpalota úti végállomás és a Keleti pályaudvar között járható volt, majd ezen szakasz beépítése is megkezdődött….

…amit 2016-ban újabb beépítés követett. Ezzel egyetemben pár útkereszteződés kisebb-nagyobb felújításon esett át.


2017-ben kezdődtek meg a nagyobb útkereszteződés javítások, ekkor már egy csapat kezelte a budai és a pesti oldalt is.


2017 év végére a pesti szakasz lassan elkezdte a véglegesnek mondható formáját ölteni, ami azóta teljesen át lett építve.
Közben az azóta már feledésbe merült budai oldal is átalakult.

Ekkor már az új Facebook oldalunkon posztoltunk a projektről, ezzel elég sok felújított részt bemutatva.

A 2019-2020-as évben keveset foglalkoztunk a pályával, de azért kerültek le új dolgok is.

A pályára rengeteg egyedi épület lemodellezése hiányzik még. Ahogy a többi projekttel is, ezzel is a szabadidőnkben foglalkozunk, így befejezési dátumot jelenleg még nem tudunk mondani.

Összegezve a dolgokat, a pálya a jelenlegi menetrend szerint fog elkészülni, és első körben csak a 7E vonalat fogja tartalmazni. A további bővítésekről majd a kiadás közeledtével döntünk.


Tartalmaink ingyen vannak, az oldal fenntartása viszont nem. Ezért ha teheted és tetszik amit csinálunk, támogasd a munkásságunk, ezáltal elősegítve az oldal fenntartását.