Marci875 elkalauzol minket hazánk harmadik legnagyobb tavához, ezzel bemutatva az ottani közlekedést, számos helyközi vonallal.
Mesélj egy kicsit magadról. Mióta foglalkozol az OMSI-val?
Marci875:
Első körben még Omsi 1-hez készítettem egy fiktív pályát 5-6 éve, aztán amikor megjelent a játék 2. verziója, akkor nagyon zavart, hogy nincs egy összetett normális több vonalból álló vidéki pálya. Ezért el is határoztam, hogy jó magam ugyebár velencei vagyok, így olyan pályát építek, ahol a környéket ismerem. Régebben nagyon sokat buszoztam, ezért első körben a tó északi oldalát vettem kitűzésül, Velencétől Székesfehérvárig.
Mit kell tudni a pályáról? Mikori állapotok alapján készül?
Marci875:
A pályával jelenleg a 90′-es évek hatásait igyekszem visszaidézni, de ez elég nehéznek bizonyul, ugyanis akkor születtem így csak fényképek és egyéb más forrásokból tudok dolgozni, de azért egész jól sikerül.
Járatok szempontjából a teljes Velencei-tó környékét érintő vonalakat tartalmazza. Fehérvártól Velencéig és Kápolnásnyékig, de hogyha van kedvünk, akár tehetünk egy kellemes utat a tó körül is.
Milyen vezethető vonalakra számíthatunk a pályában?
Marci875:
Jelenleg 17 vonalat tartalmaz és ezeken belül még elég sok variáns van. Indulás előtt érdemes lesz belőni, hogy merre szeretnénk menni, mert lesznek igen bonyolult részei a pályának, de azért majd ellehet igazodni rajta.
Velence Vízügyi igazgatóság forduló
A járatok nem vonalakra lesznek lebontva, hanem fordákra, hisz van olyan vonal amin napi két busz megy, és van ahol jóval több. Alapvetően 12 forda lesz majd, amikből lesz délelőttös, egész napos, osztott és délutános is. Remélem majd mindenki megtalálja a számára megfelelőt!
Várható a pályához saját vagy módosított jármű?
Marci875:
Saját jármű részemről nem. AI járműveknek az Citybus/Regiobus-ok lesznek beállítva volános festés pack-el, azokkal a rendszámokkal amik akkor a bizonyos fordákon dolgoztak, mint állandó gép.
Szerinted mennyire lesz gépigényes?
Marci875:
Abszolút nem lesz az, de azért igyekszem a részletességre is oda figyelni, emellett arra is, hogy egy közép kategóriás gépen is könnyedén elfusson. Nyilván a fehérvári területek erőteljesen igénybe veszik majd a gépet de nem annyira vészesen.
Mennyire van előrehaladott állapotban a projekt? Mik vannak még hátra?
Marci875:
A pálya jelen állás szerint 100%-os állapotban van, de apró javítások hátra vannak még. A tesztelések már zajlanak, mint a járatok esetleges hibáit felkutatva, mint az AI közlekedésben is.
Azért azt is szeretném megemlíteni, hogy nem egyedül készítem. Tény, hogy javarészt teljesen egyedül sokáig segítség nélkül építettem, amiről pár képet már lehetett régebben látni, viszont később MZN717 barátom is beszállt a tesztelésekre/építkezésekre.
Tartalmaink ingyen vannak, az oldal fenntartása viszont nem. Ezért ha teheted és tetszik amit csinálunk, támogasd a munkásságunk, ezáltal elősegítve az oldal fenntartását.